lanceri küttekulu ja varu?

Üldised küsimused, a la "kumb on parem kas Galant või

Moderaatorid: Zafari, sasszz

crissu750
Uus Kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:20 pm

lanceri küttekulu ja varu?

PostitusPostitas crissu750 » P Mär 06, 2011 1:10 pm

mul on mitsubishi lancer 1,8... 1995 a. Kui palju ta kütet võtma peaks? Mulle tundub ,et natuke palju võtab praegu, kui on niiske ilm,siis ta podises ja turtsus, peab vist need küünlajuhtmed niiskusevastase asjaga üle laskma, pütad ei tööta. Mees ütles nii :) Ja kui palju paagis küttevaru on?

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: lanceri küttekulu ja varu?

PostitusPostitas aLLaN » P Mär 06, 2011 2:19 pm

Ma lugesin su teisi teemasid ja postitusi, tegu ikkagi ju 1.6 83kw mootoriga masinaga mitte 1.8(sellel on 103kw)nagu osades postitustes kirjas :roll: . Aga kui tegu on siiski 1.6-ga siis näiteks tehaseandmetel on linnakulu 8,9l/100km, maanteel 90km/h 5,6l/100km, seda siis manuaalkastiga, automaadiga on 0,2l/100km(linn) ja 0,5l/100km(maantee) rohkem. Minul endal ka selline isend manuaalkastiga ning sellisel talvel nagu meil hetkel on(oli) jääb keskmine kuskil 9-11l/100km(põhiliselt linnasõit, maanteed vähe) ning suvel on kuskil keskmine 6-7,5l/100km(oleneb palju on linna ja maanteed).
Kui turtsus ning gaasivajutusele ka näiteks reageerib halvasti(hakkab nt. veel rohkem puterdama), siis soovitan ka jagajakaane maha võtta ning selle samuti niiskustõkkega üle teha ning eelnevalt ka jagajakaanel olevad kontaktid ja ka jagajarootori kontaktid puhtaks teha, kui sinna on tekkinud selline valge puru, seda siis hästi peene viiliga(sobib ka peenemat sorti liivapaber u.400-600 jämedusega) ning pind peaks jääma suhteliselt ilus ühtlane ja konkreetne sirge pind, palju ei tohi ka maha nühkida muidu võib jääda kontaktide vahe liiga suureks ning see ka pole hea ning siis pole vist muud teha kui uus jagajakaas osta. Samuti kui jagajakaanel kuskil mõra siis see võib ka niiskuse tõttu hakata sellist jama põhjustama, jällegi vaja uus kaas osta siis. Jagajakaanel on ka tihend, ning see täidab ka niiskustõkke eesmärki kui see ka kulunud või isegi kuskil juba puruks siis oleks vaja ka sellega midagi ette võtta. Kuna pole uurinud kas seda ka eraldi müüakse(tõenäoliselt koos kaanega ostes) siis mina tegin samale pinnale kus see tihend asub, mööda neid piire tõmbasin spetsiaalset hermeetikut(hea oleks kui sellel mingine kuumakindlus kah, autopoodidest tasub uurida, kindlasti pakutakse midagi) vahele. Enda masinaga see läbi tehtud ning 2 talve oli muretu, nüüd pidin jälle sama protseduuri ette võtma ning probleem kadus taas.
Küttevaru kohta ei oska küll öelda, pole paaki kunagi nii tühjaks sõitnud, et masin välja sureb, paak vist on mingi 45liitrit(osadel andmetel 50liitrit) seega pakuks kui tuli põlema hakkab siis äkki u.5 liitrit või gramm peale, ehk siis laias laastus 50 kilomeetrit peaks ikka saama ära sõita. Ise olen sõitnud tulukese põlema hakates nii umbes 50-60km, siis mõtlesin, et vist viimane aeg ning paaki mahtus seejärel u.42-43 liitrit. Aga nii vanal autol ma ei soovitaks eksperimenteerida kuna paagi põhjas võib igast sodi olla ning see võib bensufiltri ära ummistada, mis asub mootoriruumis ja mitte just kõige lihtsama koha peal, et seda vahetada, mootori pealt vaadates jäävad kõiksugu juhtmed, õhutoru ning ka jahutusvedeliku voolikud segama, alt poolt võibolla lihtsam aga siis peab olema võimalus masin üles tõsta.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 61 külalist