Suur mure Galant 2,4 GDi roolivõimu ja generaatori rihmadega

Üldised küsimused, a la "kumb on parem kas Galant või

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Galant24
Uus Kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: P Juun 06, 2010 6:41 pm

Suur mure Galant 2,4 GDi roolivõimu ja generaatori rihmadega

PostitusPostitas Galant24 » P Jaan 30, 2011 3:58 pm

Mure siis selline et kuna autol puudub põhja kaitse tõmbab lund rihmadele.
Juhtus siis et järsku rool raske (rihm lõhki).Aga kuna sellel on kliima ja roolivõim on ühe ja sama rihmaga ühenduses aga kliima pump on katki siis on pandud eelmisel omanikul mingi lühem rihm mis ei käi kliima pealt läbi. Ok vahetan siis roolivõimu rihma ja avastan, et geneka rihm mis jookseb sama alumise võlli pealt on tagur pidi ehk siis enne alumist võlli pöörab rihm ennast teisi pidi ja peale võlli siis keerab tagasi normaalseks. Vahetasin siis geneka rihma ka ära. Tehtud. Panin siis peale ka roolivõimu rihma, kõik kokku ja minekut. Hommikul hakkan sõitma, esiteks kojamehed liiguvad väga aeglaselt. Korraks vilkus ka aku tuli siis jätsin seisma ja vaatasin et geneka rihm on end jälle alt ümber pööranud. Järgmiseks hakkas põlema abs i tuli ja pidurid kuidagi teised, mingi aja pärast siis hakkas põlema ka srs i tuli ja peale seda hakkasid spidoka ja tahoka seierid segast peksma ning lõpetasid ültse töötamise. Peale järgmist peatust ei käivitunud auto ültse.
Äkki oskab keegi öelda mis seis on?
2,4 GDI (gasoline direct injecton)

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: Suur mure Galant 2,4 GDi roolivõimu ja generaatori rihmadega

PostitusPostitas jaan mmc » E Jaan 31, 2011 8:14 pm

Oletan, et väntvõllil oleva rihmaratta välimine osa on sisemise küljest lahti tulnud. Siis hakkab rihmadega igasugu anomaaliaid tekkima ja loomulikilt kaob roolivõimendus ja hakkavad ka põlema igasugu ikoonid kuna ka laadimine kaob.
Siin kuskil on sellest 2,4 GDI tüüpveast ja parandamisest ka varem juttu olnud.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Galant24
Uus Kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: P Juun 06, 2010 6:41 pm

Re: Suur mure Galant 2,4 GDi roolivõimu ja generaatori rihmadega

PostitusPostitas Galant24 » T Veebr 01, 2011 4:53 pm

jaan mmc kirjutas:Oletan, et väntvõllil oleva rihmaratta välimine osa on sisemise küljest lahti tulnud. Siis hakkab rihmadega igasugu anomaaliaid tekkima ja loomulikilt kaob roolivõimendus ja hakkavad ka põlema igasugu ikoonid kuna ka laadimine kaob.
Siin kuskil on sellest 2,4 GDI tüüpveast ja parandamisest ka varem juttu olnud.





Jah sul on täielikult õigus, see viga suudeti täna avastada jah... Seega olekski küsimus kas kellegil on seda rihmaratast müüa... Sest uuena see ikka suht kallis lõbu.
2,4 GDI (gasoline direct injecton)

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: Suur mure Galant 2,4 GDi roolivõimu ja generaatori rihmadega

PostitusPostitas jaan mmc » N Veebr 03, 2011 7:17 pm

Keevita kinni või lase treialil, kumm metallvõruga asendada, kui seda normaalse hinnaga saada pole.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Galant24
Uus Kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: P Juun 06, 2010 6:41 pm

Re: Suur mure Galant 2,4 GDi roolivõimu ja generaatori rihmadega

PostitusPostitas Galant24 » L Veebr 05, 2011 2:31 pm

jaan mmc kirjutas:Keevita kinni või lase treialil, kumm metallvõruga asendada, kui seda normaalse hinnaga saada pole.




Oled seda ise proovinud või pakud selle lihtsalt välja. See kumm seal vahel ei ole ju lihtsalt komm see on seal vahel ka leevendamise põhimõttel, et kas midagi hiljem kahjustada ei või kui see nii jäigaks teha.
Aga tänan pakkumast, eks teengi vanaga nii sest uus juba tellitud ja see maksab 350 euri ja kohale jõuab pooleteist nädalaga.
2,4 GDI (gasoline direct injecton)

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: Suur mure Galant 2,4 GDi roolivõimu ja generaatori rihmadega

PostitusPostitas jaan mmc » E Veebr 07, 2011 7:02 pm

Galant24 kirjutas:
jaan mmc kirjutas:Keevita kinni või lase treialil, kumm metallvõruga asendada, kui seda normaalse hinnaga saada pole.




Oled seda ise proovinud või pakud selle lihtsalt välja. See kumm seal vahel ei ole ju lihtsalt komm see on seal vahel ka leevendamise põhimõttel, et kas midagi hiljem kahjustada ei või kui see nii jäigaks teha.
Aga tänan pakkumast, eks teengi vanaga nii sest uus juba tellitud ja see maksab 350 euri ja kohale jõuab pooleteist nädalaga.


Olen neid kinni keevitanud kui ka treinud st. asendanud kummi osa metallvõruga. Kummalgi juhul pole taoliste lahendustega veel sadu tuhandeid läbitud, seega pikaajalisest kogemusest ei saa rääkida. Kuna vanakooli mootoritel taolised leevenditega rihmaseibid puuduvad, ei näe ka suuremat ohtu sellises remontimisviisis. Taolist remonti tingivad siiski rahalised piirangud, mille puudumisel asendame detaile parema meelega loomulikult originaalidega.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Galant24
Uus Kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: P Juun 06, 2010 6:41 pm

Re: Suur mure Galant 2,4 GDi roolivõimu ja generaatori rihmadega

PostitusPostitas Galant24 » T Veebr 08, 2011 7:03 pm

jaan mmc kirjutas:
Galant24 kirjutas:
jaan mmc kirjutas:Keevita kinni või lase treialil, kumm metallvõruga asendada, kui seda normaalse hinnaga saada pole.




Oled seda ise proovinud või pakud selle lihtsalt välja. See kumm seal vahel ei ole ju lihtsalt komm see on seal vahel ka leevendamise põhimõttel, et kas midagi hiljem kahjustada ei või kui see nii jäigaks teha.
Aga tänan pakkumast, eks teengi vanaga nii sest uus juba tellitud ja see maksab 350 euri ja kohale jõuab pooleteist nädalaga.


Olen neid kinni keevitanud kui ka treinud st. asendanud kummi osa metallvõruga. Kummalgi juhul pole taoliste lahendustega veel sadu tuhandeid läbitud, seega pikaajalisest kogemusest ei saa rääkida. Kuna vanakooli mootoritel taolised leevenditega rihmaseibid puuduvad, ei näe ka suuremat ohtu sellises remontimisviisis. Taolist remonti tingivad siiski rahalised piirangud, mille puudumisel asendame detaile parema meelega loomulikult originaalidega.



Tänan sind selle hea mõtte eest, mis sest et uue ostsin. Vana hoian alles ja lasen selle korda teha..
2,4 GDI (gasoline direct injecton)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 54 külalist