PostitusPostitas MeelisV » R Okt 29, 2010 9:29 am
enne kui kiruma hakkate laske tuled ära reguleerida/kontrollida
ma sõitsin legnumiga vale poole tuled olid ja reguleerisin nii, et teisi ei pimesta ja ise nägin väga hästi.
tehke lihtne test võtke taskulamp ja näidake enda ette otse kaugusesse (mitte maha) ja siis proovige pimdes tundmatus kohas jalutada ? ei näe midagi jah ?
vot asi selles ongi et valgus kaob õhku ära - me näeme valgust kui see kuskile pinnale näitab ja sealt siis silma peegeldub.
seepärast peab ka tuli näitama maha tee peale aga mitte kuhugi kaugustesse.
tavaline jama - tagumised vedrud väsivad ära või pannakse subbakas pagassi või on seal mingi muu kola sees ja siis autol nina püsti - ega polegi ju palju vaja mõned kraadid nurga muutust ja tuled juba taevas.
samas praegune ilmastik oma pimedusega teeb oma karuteene ja see s....t mis teepeal lendab teeb oma töö tuleklaaside/plastikutega.
iga hommik lapige korraks tuli puhtaks lükata - samal ajal kui auto soojeneb - see teeb imet.
loogish ka klaasid ja reflektorid vananevad - 10a vana tuli ei olegi ju parim ja uute autode tehnoloogilised saavutused ei saagi olla võrreldavad vanadega .... ehk tulede valguse tugevuse tunnetus on siis võrreldes milliste autodega ?
samas võin väita, et galandi tuled EI ole kõige viletsamad - olen näinud hullemaid.
opel omegal tahtsin taskulambiga salongist teed näidata, vana vw caddy oli samuti väga pime loom, vana chevy buss - peab minema vaatama kas üldse tuled ees on või mitte, jne.
Grandisel on sellised keskpärased tuled - aga mul on ka juba tulede plastikud tänu sellele liivale mis meil teepeal lendub päris matid. (ps. see liiv rikub ka klaasist tulesid - poleerimine aitab aga seda peab oskama)
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud