Kõik oleneb ju millise autoga ja kus sõita. Linnas, maal või trassil; kas on esivedu, tagavedu või nelikvedu; milline on masina teljevaje suhe ja mis kaalujaotusega on auto.
Sealt tulenevalt tuleb juba mängu üldine rehviehituse struktuur (läbinisti tugeva, pooltugeva või pehme korpusega; kui pehme, siis kas rehvitald on kõva või ka pehme ning talla tugevus võrreldes küljetugevusega), materjal, laius/kõrgus, turvismustri eripära ja kokkuvõttes taandub asi survele, ehk kg/cm2 kummimustrit teekattele. Universaalset head asja pole olemas. Kummid on vaid pool olemust, teine pool on auto jooksud ja too tihend seal rooli ja juhiistme vahel
Pikk jutt, aga asi tegelikult lihtne. Auto kaalujaotus, otstarve, kummi tüüp vastavalt keskkonnale kus sõidab ja mis kiirustel sõidab ning materjal.
Hea lääne papu on väga suhteline asi: Enda masina jaoks päris head kummi, korralikust kummisegust peab lihtsalt otsima, tuleb kohapeal vaadata ja käega katsuda. 1000 pole palju, kui arvestada palju maksab remont või uus auto või kui endal hambad kurgus siis mis see võiks rahas väljenduda..