Starteri süsteemiga paras pull!!!

Üldised küsimused, a la "kumb on parem kas Galant või

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
bass wagon
Uus Kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: P Okt 04, 2009 5:52 pm

Starteri süsteemiga paras pull!!!

PostitusPostitas bass wagon » P Jaan 10, 2010 10:20 pm

Tervitus pole ammu siia enam kirjutanud aga täna parandan selle vea.
Täpsemalt on mul jama starteri poisiga mis kuidagi ei taha vahepeal voolu sisse haakida,kuigi teinekord läheb laksust aga teinekord pulli päris tükk aega et voolukese sisse saab ja hoorattasse hambub.Kontrollitud:tõmberelee ja starter,ning süütelukupõhi(töötavad).
Kas leiaks kinnitust selline jant et võib kuskil lühis tekkida starteri töötsükklis ja siis mõjutab ülejäänd kraami.Või kus võib space wagon il olla lülitusrelee??? Mida tasuks veel kontrollida???
Paluks abi igastahes!!!
!!Tasa sõuad kaugele ei jõua!!

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Starteri süsteemiga paras pull!!!

PostitusPostitas cartman » E Jaan 11, 2010 6:28 am

Kas kontrollimine tähendab , et starter on maha võetud ja lahti lõhutud?
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
bass wagon
Uus Kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: P Okt 04, 2009 5:52 pm

Re: Starteri süsteemiga paras pull!!!

PostitusPostitas bass wagon » E Jaan 11, 2010 1:40 pm

See kontrollimine tähendab et on tõmberelee lahti kisutud mis alguses jamas ja siis sai starterile pandud juhtmetega vool taha.
!!Tasa sõuad kaugele ei jõua!!

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: Starteri süsteemiga paras pull!!!

PostitusPostitas jaan mmc » E Jaan 11, 2010 6:03 pm

Lülitusel puudub relee, tüürvool tuleb otse lukust kuigi kaitse on kah vist vahel.
Kirjelda täpselt mis toimub kui üritad autot käivitada, muidu ei saa ka paremaid juhtnööre anda kui et: kontrolli veel.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
bass wagon
Uus Kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: P Okt 04, 2009 5:52 pm

Re: Starteri süsteemiga paras pull!!!

PostitusPostitas bass wagon » E Jaan 11, 2010 7:42 pm

Lükkan süüte sisse ja hakkan käivitamis asendisse võtit keerama aga klõpsib ainult relee salongis ja käima ei lähe kohe aga vahest võtab kenasti kohe starteri taha ja töötab nagu vanamees.Süüteluku põhi sai kah kontrollitud ja igas astmes lõi kontroll lambi põlema.
!!Tasa sõuad kaugele ei jõua!!

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Starteri süsteemiga paras pull!!!

PostitusPostitas cartman » E Jaan 11, 2010 8:09 pm

No harjade viga, kas käiguga nats autot liigutades ja siis keerates käivitub?(mootor peab käik sees nats liikuma)
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: Starteri süsteemiga paras pull!!!

PostitusPostitas jaan mmc » T Jaan 19, 2010 7:30 pm

bass wagon kirjutas:Lükkan süüte sisse ja hakkan käivitamis asendisse võtit keerama aga klõpsib ainult relee salongis ja käima ei lähe kohe aga vahest võtab kenasti kohe starteri taha ja töötab nagu vanamees.Süüteluku põhi sai kah kontrollitud ja igas astmes lõi kontroll lambi põlema.


Kas tüürvool jõuab tõmberelee väikesele lapik klemmile, kui jõuab on probleem starteris. Starteri mootori korrasoleku kontrollimiseks VEENDU ET SÜÜDE JA KÄIK OLEKSID VÄLJAS ja ühenda (nt. kruvikeerajaga) omavahel 2 jämedamat poltklemmi, kui starteri mootor töötab on viga tõmberelees või selle ühendustes, akus või selle kaablites/ühendustes. Tõmberelee kontrolliks võiks eelnevalt teha eelpool kirjeldatud mootori kontrolli kui see on ok. ühenda korraks omavahel väike lapik klemm ja jämedam poltklemm mille all on aku + vool, kui kostub tugev plõksatus aga starter ei käivitu, on tõmberelee mähised korras kuid ei toimu poltklemmide lülitust (st. starteri mootorile ei anta voolu). Kui kostuv plõksatus on nõrk võib olla probleem kas tühjas akus või tõmberelee "hoide mähises" st. relees on 2 mähist nn. tõmbe ning hoide mähis, kui viimane ei toimi jääb relee töö nö. poolikuks.
Viimati muutis jaan mmc, T Veebr 09, 2010 6:12 pm, muudetud 1 kord kokku.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

muffik
Vana olija
Postitusi: 297
Liitunud: L Juun 02, 2007 12:41 am
Asukoht: wild wild west

Re: Starteri süsteemiga paras pull!!!

PostitusPostitas muffik » K Jaan 20, 2010 12:29 pm

pakun et starteri otsa puksid kulunud v kuival ,oli endal täpselt nii
oli:galant 91a,1.8i
galant 97a,2.0td
on:accord 97a1.8
56618456

Kasutaja avatar
bass wagon
Uus Kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: P Okt 04, 2009 5:52 pm

Re: Starteri süsteemiga paras pull!!!

PostitusPostitas bass wagon » T Veebr 09, 2010 12:05 pm

Mm sai puksid ja asjad määritud ja aku klemmid puhtaks ja täis laetud,ning praegust lööb ilusti käima.Aga kui masin seisab paar päeva garaažis siis ei taha kohe kohe käivituda jälle.Tõenäoliselt hakkab banneri 100Ah akuke ära väsima.
!!Tasa sõuad kaugele ei jõua!!

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: Starteri süsteemiga paras pull!!!

PostitusPostitas jaan mmc » T Veebr 09, 2010 6:17 pm

Võta seismise ajaks aku kaabel maha, ja kui see ei muuda midagi paremaks võib akut kahtlustada. Kui muudab jääb masinal seisu ajaks mingi tarbija järgi nt. mõni tuluke kuskile põlema vms., mis aku tühjendab. Banneri eluiga peaks vast 4a. ikka olema.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
bass wagon
Uus Kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: P Okt 04, 2009 5:52 pm

Re: Starteri süsteemiga paras pull!!!

PostitusPostitas bass wagon » K Veebr 10, 2010 5:30 pm

Jep see kah mõte ja ega see banner juba kindlasti 5 aastat või rohkem vana.
!!Tasa sõuad kaugele ei jõua!!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 47 külalist