Mure Coldiga

Üldised küsimused, a la "kumb on parem kas Galant või

Moderaatorid: Zafari, sasszz

bulls123
Uus Kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: E Okt 28, 2013 7:00 pm

Mure Coldiga

PostitusPostitas bulls123 » P Apr 19, 2020 11:00 am

Tervitus

Autoks 1995 aasta 1.6 4g92 colt.
Mure siis järgmine. Peale mootori kaanetöid pannes kokku enam ei läinud korralikult pöördesse ning kippus paukuma. Hammasrihmamärgid paigas. Mulje selline nagu enam ei juhita süüdet(stroboga vaadanud pole). Kui jagajast keerasin süüte varasemaks, siis hakkas pöördesse minema, kuid jõupuudus ja paukumine summutist jäi alles.

Sain uue mootori 4g67. Uus mootor koos mootori juhtmestiku ja ajuga vahel ning pill käib. Aga see viga endiselt olemas Pill on jõuetu ja kipub paukuma. Tühikäik enamvähem ok ja käivitub hästi, kuid kui kaasi põhja lajatad, siis venib pöördesse ja kipub summutist paukuma.
Ka uuel mootoril rihmamärgid kontrollitud ja paigas. Kütusepump on uus ja surve mõõdetud ja ok.

Ehk on kellelgi ideid ja mõtteid, milles viga võiks olla??????!!!!

Lähiajal proovin kuskilt strobo leida ning süüte üle tsekata.

bulls123
Uus Kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: E Okt 28, 2013 7:00 pm

Re: Mure Coldiga

PostitusPostitas bulls123 » P Apr 19, 2020 11:13 am


Kasutaja avatar
Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3754
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mure Coldiga

PostitusPostitas Sander147 » P Apr 19, 2020 2:27 pm

Kas summuti on vaba? Ehk siis, ega summutisse midagi kukkunud/topitud pole? Kalts või paber vms. Katalüsaator umbes äkki? Võta pärast kollektorit sumps lahti, kas läheb paremaks.

Kaua kaane tööd kestsid? Ehk siis, kui väga kaua ja auto õues seisis, siis äkki mõni massi/plussi kaabel/pistik oksiidine.
Sellel Dohc mootoril on Transistor ka süütepoolide juures. Kas see pistik on kinni ja puhas? Eeldame, et ka süütejuhtmed on õiges järjekorras 1-3-4-2 (1-4 ja 2-3 on süütepoolidel ühised).
Õhufiltri kopsikus pole miskit ees? Õhku saab?
Süüde peaks olema 5-7 kr enne TDC (tühikäigul, soojamootoriga ja ilma koormuseta).
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

bulls123
Uus Kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: E Okt 28, 2013 7:00 pm

Re: Mure Coldiga

PostitusPostitas bulls123 » P Apr 19, 2020 7:18 pm

Selle summuti asja saan järgi proovida, aga arvatavasti on vabam kui orikas. Õhku saab hästi(kontrollisin). Auto oli garages laiali vast nädalajagu. Kõik massid mis leidsin käisin juba üle. Süüte juhtmed jah õigesti, aga seda transistorit ei tea ning pean vaatama.

bulls123
Uus Kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: E Okt 28, 2013 7:00 pm

Re: Mure Coldiga

PostitusPostitas bulls123 » E Apr 20, 2020 7:31 pm

Summuti võtsin lahti ja olukord ei muutunud. Keerasin nuka asendi anduri varaseks(vaata pilti) ja nüüd käib üsna hästi juba. Läheb pöördesse nagu paeb ja autol on jõudu. Paukumine summutist pm olematu. Aga minu mõistus ütleb, et kui asendiandur keskele tehasest paika pandud, siis peaks ta ka seal olema ning mootor normaalselt toimima? Miks see nendel mootoritel üldse reguleeritavaks tehtud?
https://www.snap.ee/user/korgekarl/album/colt?oid=6998251#20200420_184550

Kasutaja avatar
Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3754
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mure Coldiga

PostitusPostitas Sander147 » E Apr 20, 2020 9:21 pm

Nukaanduri positsioon viirab sellele, et rihm on valesti peal. Väntvõlli pealt näiteks 1 hammas. Mis teeb mõlemal nukal 0.5 hammast. Suht tavaline, et seda ei märgata.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

bulls123
Uus Kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: E Okt 28, 2013 7:00 pm

Re: Mure Coldiga

PostitusPostitas bulls123 » T Apr 21, 2020 4:52 am

Ülevalt märgid ilusti koos ja alt plastikupealt märk T tähise juures. Autodata andmete järgi oli mu arust paigas. Omal jäi ka selline mulje jah, et paigast, aga kahjuks võiks olla justkui hästi sellega.

Kasutaja avatar
Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3754
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mure Coldiga

PostitusPostitas Sander147 » T Apr 21, 2020 9:30 am

Sellisel juhul vaja stroboga ära mõõta, mis ta reaalselt näitab.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1489
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mure Coldiga

PostitusPostitas Aap » L Apr 25, 2020 11:11 am

Kas rihm on paika pandud vändalt katteplasti TDC järgi või plokil oleva märgi järgi?

bulls123
Uus Kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: E Okt 28, 2013 7:00 pm

Re: Mure Coldiga

PostitusPostitas bulls123 » P Apr 26, 2020 5:44 pm

Nii. nädalavhetusel oli natuke aega vaadata. Võtsin rihmaratta maha ja kõik plastikud eest. Märgid 101% paigas ning kiil omal kohal. Strobo endal pole ja pean kuskilt laenama.

Kasutaja avatar
Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3754
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mure Coldiga

PostitusPostitas Sander147 » P Apr 26, 2020 6:39 pm

Kas vahetult enne kaanetööd (samal ajal) sai miskit veel auto juures tehtud?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

bulls123
Uus Kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: E Okt 28, 2013 7:00 pm

Re: Mure Coldiga

PostitusPostitas bulls123 » N Apr 30, 2020 8:19 pm

Ei mäleta küll, et miskit muud tehtud too aega sai. Täna sain siis lõpuks strbo ning hea uudis on see, et süüdet keerab, aga halb uudis on see, et keerab pöörete tõustes hilisemaks :shock: See seletab ka seda miks nukaandurilt keerates võimalikult varaseks hakkab paremini käituma.
Kuid millest selline anomaalia tekkinud on ning kust kohast viga otsima peaks hakkama???
Minu mõistus suht otsas :(


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist

cron