Nagu mainitud sai sai siis ära käidud
käisime uudistamas siis soome mitsuklubi nende tõõd ja nende üritust kuhu oli siis kutsutud
jäin reisiga rahule maha vurasin siis 500 km natuke ka siis pildimaterjali mis seal siis toimus VIDEO TULEB HILJEM HETKEL MONTEERITAKSE
kus juures on võimalus siis augusti kuus uuesti minna sinna külla kell huvi
Toimus 01.06.2008 rajapäev Alastarollas 160km Helsingist
VÄIKE LISAINFO RAJAST SIIS
Rada on 3005m pikk, mitmete sikaanidega, piisavalt lai.
Sirgetel võimalik välja pigistada vastavalt auto kiirendusele 200km/h
Vastutulev kurv sirge rajaosa lõpus omal vastutusel, kui toimub pidurdusmaa vale arvestus.
Olemas boksiala, kuhu saab oma auto näiteks vahepeal sisse keerata.
Boksi sissesõidul ja väljasõidul kiirusepiirand 20km/h. Valvekaamerad!!!
Jäme rikkumine toob kaasa rahalise karistuse.
Rajal vabatreeningu ajal sõidetakse korraga ja vastutus õnnetuste eest mistahes tingimustel
lasub asjaosalistel enestel. Jälgida tuleb peeegleid.Vabatreeningu ajal teistest möödumine rangelt keelatud
turvalisuse huvides. Raja ääres seisma jäämine ilma otsese põhjusteta vabasõidu ajal keelatud.
Kui rajal lehvitatakse ruudulisi lippe pead rajalt ära tulema esimesel võimalusel, põhjuseks võib
olla kellegi väljasõit, avarii või rada on õliseks saanud.
Rada sõidetakse vaid päripäeva.
ILM OLI VASTAV JA RAJATEMPERATUUR OLI HEA
PILDI VÄRK SIIS
AUTOSI OLI ÜRITUSEL KOKKU ÜLE 40
SELLEL TEEL KÜÜNDIS MU AUTO KIIRUS VAHEPEAL 160 KM/H
SÕIDETI NII ET KETTAD POOLEKS
81 AASTA GALANT MIS LIIKUS KA HÄSTI RAJAL
RAJALE MINEK
LOOMULIKULT EI PUUDUND KA VR4
VÄGA EKSKLUSIIVNE MITSU
TEGU SIIS MITSUBISHI STARIONIGA
KELL HUVI VEEL OLI SAI PAUGUTADA KA LIIMIRAJAL EHK KIIRENDUS RAJAL
LOOMULIKULT SAI KA SEERADA ÄRA PROOVITUD JA AUTOT TESTIDA
SUHT VÕIMATU OLI RATTAST RINGI SAADA EHK REHVI SUITSETADA
SAI SIIS MÕÕDETUD KA KIIRENDUST 0-100 9 SEKKI KOOS SUPPARI JA MUU KILAKOLAGA LÕPPKIIRUS KÜÜNDIS 160 KM/H NI
ET ARENEMIS RUUMI KÜLL VEEL AGA SHOWD SAI TEHTUD SEAL
LEIDIN SELLE KA KUSKIL
RAJAKÕRVAL SIIS SEISIS TERVE PARKLA NEID
SOOME LOODUST TEADA JU AGA KENA