Mis on mugav? Kõik mis on pepu all pehme meie kartulipõldudel sõites, kaalub alates 2000kg. See ei ole enam ammu kerge ega dünaamiline sõiduk.
Antud VR4 on kaaluga c 1500kg, mis on ikka suht kerge antud võimsuse ja nelikveo kohta. Teades japsi töökindlust ja lihtsust, juba investeeritud raha müüja poolt, siis selle 7000.- eest saab ikka väga-väga-väga palju autot. Mida ei saa öelda nende muude saksa tankide kohta, mis nõuavad iga kuu kotitäis andureid, 3 kuu järel õõtsapukse, 6 kuu tagant õlilekete likvideerimist ja muude "ootamatute" remontide maksmist.
Saksa keel pole mul tugevaim, kuid juba spec listis on asju, mis maksavad päris palju raha. Pigem ostab asjatundja japsi, millega sõidetakse hooldusest hooldusesse, kui naabrist parem saates osalemiseks mõne muu maa toote.
Vaatasin ka siis mida auto24-st saaks selle raha eest, mis on võimsamad ja uuedmad ja paremad
Kahjuks on kõik ära aetud sakslased, mis ei liigu mitte mingis asendis, Ainuke asi mis neil võimas on, on remontimata detailide nimekiri.
Võtame 1500kg kaaluva 2.5 TT 206kw/280Hp VR4, 5.35kg/hp kohta. 0-100kmh 5.4seki
Sama hinnaga 1660kg Audi S4 4.2 253kw/340hp, 6.56kg/hp kohta. 0-100km 5.7seki.
Või Bmw, mille puhul bens nelikut ei saagi selle raha eest, ning tagavedused V8 mootoriga pillid on roimaks aetud.
Aga kellele ema, kellele tütar.