Tere!
Kirjutan viimases hädas oma häda siia ja vaatan kas äkki kellegil on mõni hea mõte.
Ostsin Inglismaalt Mitsubishi Lancer evo 6 ja suure hurraaga soovisin selle siin ka arvele võtta. Oma lollusest ja teadmatusest on olnud palju takistusi mis nüüdseks on kõik korda tehtud. nt. led pirnid tavaliste vastu vahetatud, esituled ära vahetatud/reguleeritud, lisatud tagumine udutuli ja nipet näpet. Tore, ok sõitsime järjekordselt maanteeametisse ja sel korral- juhei sain dokumendi, et vastab tehnonõuetele.
Ja siis tuli järgmine pauk- kiri mntametist:
Maanteeamet (edaspidi MA) vaatas läbi sõiduki registreerimistunnistuse, registreerimiseelse tehnonõuetele vastavuse kontrollakti ja üksiksõiduki kinnituse kontrollakti.
Tüübikinnituse edasiseks menetlemiseks esitage palun sõiduki pidurite, müra ja heitmete piirväärtuste täitmist tõendav dokument.
Siit siis tuleb järgmine mure- nimelt on autol vahetatud terve sumbuti- täis pikkuses ja sellega väidetavalt CoC sertifikaati ei saa.( inglismaalt on olemas kviitung 4000poundi maksis kogu värk)
Katseprotokollide või kinnituste väljaandjana aktsepteerib MA järgmisi tunnustatud katselaboreid, millest 3 neist asub Tallinnas. Välja valitud asutus teeb autost pildid ja vormistab dokumendid ja saadab need kinnitamiseks Saksamaale, kogu see portsess maksab 500-600€ ja kui Saksamaale miski ei sobi siis pm peab kogu protsessi uuesti alustama ja taotluse raha uuesti maksma.
Kas keegi on selle protsessi läbinud või teab/tegeleb selliste asjadega ja oskab lollile nõu anda- kuidas ja kas edasi. Auto asub Pärnus.