Eluea pikenemine on tõesti pigem müügimeeste jutt.
Enim nähtud kuluartiklid mootoris on olematuks kulunud klapipesad, juhtpuksid ja ka klapid ise. Silindrid kuluvad nagu nad ikka kuluvad.
Pärast gaasiseadme paigaldust ei taheta seda enam hooldada (esineb rikkis pihusteid, releesid, umbes filtrid jne).
Jäme matemaatika.
10l/100km bensiini, hinnaga 1.25€/L
LPG gaasiseadme paigaldus 4-silindriga mootorile 1100€
1100€ eest saab 880L bensiini.
10L/100km kohta bensukulu teeb 8800km sõitu.
Gaasiseade vähendab kütusekulu jämedalt c 50%, LPG gaasi liiter on hinnaga 0.70€/L
Ehk siis 44% odavam, sama kütte koguse juures.
8800km asemel, sama raha eest saad sõita 16544km. Selle KM juures oled säästnud pool gaasiseadme paigaldusest. Et tulla nulli, on kilometraaž 33000km.
Pärast seda hakkab plussi tulema. Tavapärase läbisõidu juures on see 2 aastat sõitmist.
Tõsisemalt võetav kokkuhoid tuleks maagaasi pealt sõites, ehk siis CNG.
Neid masinaid on kasutatuna juba piisavalt liikvel, millel on tehasepoolne gaasiseade. Ohutus, kokkuhoid, võimsus ja hooldatavus on lihtsam.
Vb eksin mõne arvutuse juures. Parandage siis.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli