K: katalüsaatori "lahti põletamine"

Kõikvõimalikud ja võimatud küsimused, mis mujale ei sobi.(ostu-müüki siin ei toimu)

Moderaatorid: Zafari, sasszz

margys
Tösine huviline
Postitusi: 101
Liitunud: P Okt 21, 2012 7:10 pm
Asukoht: põlva

K: katalüsaatori "lahti põletamine"

PostitusPostitas margys » T Juul 23, 2013 2:55 pm

Käisin täna co kontrollis. üv mees ütles, et katalüsaator on kinni. sesoses sellega ka %vol co mööda, lubatud 0,3 mul aga saadi see 0,582 peale. üv mees ütles siis mulle, et otsi mõni targem mees, kes selle lahti põletab. on sellel mõtet või on lihtsam uus kat. otsida?

niipalju veel, et algul läksin, siis oli %vol co üldse 0,832
käisin tegin tiiru ja lasin 3 ja 4 käigu piirajasse. siis langes see näit ka 0.832 pealt 0.582le
muud asjad olid tema sõnul enam vähem ja võimalik paremaks saada kui kat lahti..
mis siis oleks kõige targem tegevus?

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: K: katalüsaatori "lahti põletamine"

PostitusPostitas Zafari » T Juul 23, 2013 6:06 pm

no sa võid ju minna ja natuke aega mööda maanteed sõita nii 4-5k pöördega (hammasrihm võiks vahetatud olla :P )
Paar korda piirajasse laskmine ei aita veel suurt midagi. Mõnikümment kilomeetrit ära sõidad siis peaks juba selguma hakkama, kas on tolku või katalüsaator ikkagi lõplikult kutu.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
margusvk
klubi liige
Postitusi: 719
Liitunud: E Juul 16, 2007 10:23 am
Asukoht: Järvamaa, Ambla
Kontakt:

Re: K: katalüsaatori "lahti põletamine"

PostitusPostitas margusvk » T Juul 23, 2013 6:20 pm

Kuidas tavaliselt sõidad? Töristad või annad masinale ikka "piitsa" ka?
Ma ka üks aeg töristasin kogu aeg linna vahel ja ülevaatusel oli tükk aega jõristamist, et lambda näit korda saaks. Pärast olen alati enne ülevaatust igaks juhuks läinud ja maanteel ca 15-20 km Zafari kirjeldatud meetodil sõitnud ja ülevaatusel piisab ülevaatajal ainult juhtmed-voolikud külge panna ja korra pöörded õigesse vahemikku lasta, kui juba normaalne näit mõõdetud ja edasi järgmisele testi positsioonile sõidab.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)

Mitsubishi Outlander 2,4 Aut (2006)
Alfa Romeo 159 sedaan 2,2JTS Selespeed (2008)

margys
Tösine huviline
Postitusi: 101
Liitunud: P Okt 21, 2012 7:10 pm
Asukoht: põlva

Re: K: katalüsaatori "lahti põletamine"

PostitusPostitas margys » T Juul 23, 2013 6:42 pm

käike vahetan tavaliselt 2800-3000 rpm peal. kui kiiresti vaja jalust saada, siis lasen 4daga 90ni,
käisin kanalipeal, koputasin vastu katti ja ei teinud seal midagi häält, sellest võib järeldada, et element seal sees on terve?
minek on ka nagu kehvemaks jäänud, küttekulu suurenenud ja nüüd paar päeva järsult gaasi andes 5nda käiguga ei taha ta üldse edasi minna nii nagu varem.
co mõõtmiskohani on 35 km, eks ma siis lasen homme kõrgetel pööretel sinna ja vaatan uuesti.

Kasutaja avatar
margusvk
klubi liige
Postitusi: 719
Liitunud: E Juul 16, 2007 10:23 am
Asukoht: Järvamaa, Ambla
Kontakt:

Re: K: katalüsaatori "lahti põletamine"

PostitusPostitas margusvk » T Juul 23, 2013 7:41 pm

2800-3000 juures linnasõidul võib töristamiseks küll nimetada. Galantiga oli mul sama värk, kui tükk aega ülevaatuspunktis joristati.
Hetkel Coltiga sõites automaatkast vahetab käigud nii 4000 juures.
Aga profülaktikaks jah lase homme pikem sõit 3500-4000 pöördega. Siis peaks asi muutuma. Ja kui ei muutu, siis on vast midagi kuskil "saba all " jah. Eks siis saab edasi mõelda.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)

Mitsubishi Outlander 2,4 Aut (2006)
Alfa Romeo 159 sedaan 2,2JTS Selespeed (2008)

Henry
Tösine huviline
Postitusi: 212
Liitunud: N Mai 05, 2005 10:36 am
Asukoht: Välismaa

Re: K: katalüsaatori "lahti põletamine"

PostitusPostitas Henry » T Juul 23, 2013 10:10 pm

Kui aus olla, siis mina vahetaks igal juhul välja. Vb see aasta venitad ülevaatusel kõvasti kuuma andes läbi, aga järgmine aasta hakkab sama nali pihta.
Jamasin paar aastat tagasi 6G Galandiga samuti, ülevaatusel enne testi kõvasti gaasi andes said tavaliselt normi, aga viimasel aastal enam ei saanud. Korraliku kasutatud katalüsaatoriga aga polnud enam mingeid probleeme.

(Enne kasutatud katalüsaatori ostmist proovisin ka universaalse ära - hullem tulemus, kui vanaga! Käisin hirmuga ka diagnostikas, kõik oli ideaalne. Kasutatud uuema Galandi katalüsaatoriga polnud enam mingeid probleeme :roll: )
3000GT VR4, Honda, Mersu

margys
Tösine huviline
Postitusi: 101
Liitunud: P Okt 21, 2012 7:10 pm
Asukoht: põlva

Re: K: katalüsaatori "lahti põletamine"

PostitusPostitas margys » T Juul 23, 2013 10:33 pm

Mul üv lõppes juba pea kolm Kuud tagasi ja järgmiseks aastaks jõuab ära vahetada kui vaja :) 2x juba 120 euri trahvi saadud ja enam ei taha :D aga homme ära ei saa siis läheb vahetusse!

margys
Tösine huviline
Postitusi: 101
Liitunud: P Okt 21, 2012 7:10 pm
Asukoht: põlva

Re: K: katalüsaatori "lahti põletamine"

PostitusPostitas margys » K Juul 24, 2013 5:36 pm

lasin 35km 3nda käiguga :D kasu eriti ei olnud.
tuleb vanaraua kaalule sõita, ausalt, ei viitsi enam n*ssida
võib teema lukku panna/kustutada!

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: K: katalüsaatori "lahti põletamine"

PostitusPostitas Zafari » K Juul 24, 2013 6:04 pm

eks katalüsaator on samasugune kuluosa nagu kõik muud jupid auto küljes.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

margys
Tösine huviline
Postitusi: 101
Liitunud: P Okt 21, 2012 7:10 pm
Asukoht: põlva

Re: K: katalüsaatori "lahti põletamine"

PostitusPostitas margys » K Juul 24, 2013 8:15 pm

Zafari kirjutas:eks katalüsaator on samasugune kuluosa nagu kõik muud jupid auto küljes.

seda ma usun jah
öeldi, et äkki on tühi aga u 2 kuud tagasi alles vaatasin ja ei olnud põlenud, element oli terve ja paistis läbi nii nagu ta paistma peab

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: K: katalüsaatori "lahti põletamine"

PostitusPostitas jyrgen72 » N Juul 25, 2013 6:04 am

Aga äkki vahetad ka autokütuse maale toojat?
Puhtam kütus, puhtamad heitgaasid :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
margusvk
klubi liige
Postitusi: 719
Liitunud: E Juul 16, 2007 10:23 am
Asukoht: Järvamaa, Ambla
Kontakt:

Re: K: katalüsaatori "lahti põletamine"

PostitusPostitas margusvk » N Juul 25, 2013 7:39 am

Küsimus veel, et kas viimasel ajal kütusekulu ei ole suurenenud?
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)

Mitsubishi Outlander 2,4 Aut (2006)
Alfa Romeo 159 sedaan 2,2JTS Selespeed (2008)

margys
Tösine huviline
Postitusi: 101
Liitunud: P Okt 21, 2012 7:10 pm
Asukoht: põlva

Re: K: katalüsaatori "lahti põletamine"

PostitusPostitas margys » K Juul 31, 2013 7:48 pm

katakas vahetatud, üv tehtud
lukku!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist