PostitusPostitas Sander147 » K Jaan 26, 2011 7:29 pm
Täis idiootsus asi.
Auto võimsus ei võrdu suure kütusekuluga. Mingi 1.8 bensukajunn võtab sama palju, kui 3.0 turbodiisel. Võimsuse vahe märgatav.
Suurema kuluga auto kütuse eest maksame nagu nii rohkem aktsiisi. Samas väiksema kuluga öko auto tootmiseks läheb rohkem tarvis materjali ning kasutegur väiksem. (materjali-ressurssi)
Golfis, Smartis, Coltis on kõvasti vähem ruumi, kui korralikus 5 kohalises pereautos. Esimeste 1.2-1.8 mootorid ei jõua oma öko kuluga vedada samas koguses inimesi ja kaupa, kui suur 2.0-2.5 Galant, Passat, 520 jne. Kus kohas sellisel asjal see 8l piir pandud on??? Millest tulenevalt?? Arvestades,et enamus uusi autosid on turbokad, kus on sääst, jõud ja rohelisus ühes.
Järjekordne lolli genereering, nagu see kw maks oli. Vanadele autodele sellist asja enam kehtestada ei saa. Mille alusel tehakse kindlaks, et 82a auto võtab rohkem, kui 8l/100km??
Kui, siis ainult uutele autodele.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli