Siis kui mina oma krapid teiste krappide vastu vahetasin, pidin tegema ukse sisse veekindlast vineerist vaheplaadid, kuna plastikkopsik on mõeldud mingitele imemõõtu tehasevaljukatele ainult.
Janarile - täpselt õige märkus, auto on põhiliselt ikka sõitmiseks. Mitmeid kordi ma olen tahtnud midagi orbiidile saata, kui öörahu häirima hakkab mingi akna alla pargitud auto, mille omanikud arvavad heaks olevat umbes kell 12 või pool üks hakata pagasnikuluugi värisedes "muusikat nautima", aga see selleks.
Minu isikliku arvamuse järgi pole mõtet autosse helitehnika ostmisel investeerida rohkem kui hädavajalik, mingit vähegi kuulatavat tulemust nagunii on suhteliselt raske saavutada, selleks oleks lihtsam kogu auto sisuliselt uuesti ehitada arvestades kogu salongi akustilisi omadusi ning kere vibratsioonikindlust ja jäikust, kui hakata selleks kohandama mõnda seeriatoodangu sõidukit. Väga lihtne on aga saada tulemust, mis kaasaja ööklubide püsiklientide arusaamadega muusika loomutruust taasesitamisest kokku käib. Aga noh, eks maitseid ole erinevaid ja enamus asju maailmas on ikkagi sügavalt subjektiivsed, seega ühele meeldib ema, teisele tütar.
Teemaalgataja võiks tegelikult natuke rohkem rääkida, mida ta täpsemalt saavutada tahab. Millist muusikat kuulab jne, raadiost tuleva sisuliselt MP3-e jaoks pole ju mingit väga head ja suhteliselt rahakotivaenulikku tehnikat vaja
Hetkel loen siit välja, et "peaasi, et bass mürtsuks", ehk siis on tänavatele jälle tekkimas üks auto, milletaolisi ükski normaalse mõistusega kaaskodanik näha-kuulda ei taha.