Tere, sai kätte võetud ja Colt tükkideks lammutatud.
Põhjuseks oli liig-suur müra autos. Soovitav tulemus vaiksem auto.
Kahjuks ei juhtunud pildiaparaati kaasas olema ja isegi telefoniga ei teinud pilte. Üldjuhul oli aga üsna kerge autot laiali lammutada... kui jätta välja seik, et esiistmed käivad 11-se tähikuga lahti ja selle pärast oli vaja paar korda poevahet sõita.
Selle Coltiga on üldiselt väga lihtne süsteem, heliisolatsiooni on paigaldatud VAID "tunneli esimese osa peale, 30cm pikkusele alale + tulesein on kaetud pehme materjaliga.
Mina jõudsin ära teha esimesed uksed ja põhja (täies ulatuses). Uuel kaatsel püüan jagu saada tagumistest porikoobastest ja tagumistest piilaritest (C). Tagumised piilarid seepärast, et need tunduvad olevat jubedad "mürasillad" kannavad rehvimüra "tunnelina" sõitjateruumi.
näis mis ma selleks suudan teha, et see peatada. Esmase tulemusega võib rahule jääda, raadiot saab tunduvalt vaiksemini kuulata ja maantel kuulen nüüd mõelda kah
Kui kellelgi on koemusi selle aparaadiga, jagage neid minuga palun.
Uute väljakutsetena on plaanis kõlarite ring väljaa vahetada ja võimendi + parem HU panna mõttes mõlgub Alpine IVA W202R.
Enne aga pean välja mõtlema originaaldisplay juhtimise meetodi sest see on ühendatud stereosse ja Alpinel minu teada ei ole sellele vahetükki olemas.
Colt ise on see mida hakati tootma alates 2003, kui ma ei eksi