Probleem maki ühendamisega

Auto audio, videoga ja navigatsiooniga seotud küsimused ja probleemid.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Manki
liige
Postitusi: 136
Liitunud: R Apr 20, 2007 9:22 am
Asukoht: Tallinn

Probleem maki ühendamisega

PostitusPostitas Manki » R Aug 10, 2007 12:04 pm

Lugu siis siuke et mingi paar kuud tagasi varastati maki paneel ära (pioneer deh 2900mp) ja nyyd siis premeerisin autot blaupunkti makiga aga vana eemaldades leidsin eest siukse porno, et iso otsikute asemel on seal pioneeri 16pin otsik ja hulk lahtisi juhtmeid. Blaupunktil on aint iso yhendamise võimalus seega oleks vaja uuesti sinna asemele saada need. On kuskil mingeid jooniseid või juhendeid, et kuidas need juhtmed peavad ISOl olema.

Ette tänades,
Margus

nuclear2
liige
Postitusi: 389
Liitunud: K Apr 28, 2004 10:12 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas nuclear2 » R Aug 10, 2007 2:00 pm

kuna keegi jopskki on kunagi pistikud ära lõiganud siis jääb üle :kas tahad ISO tagasi panna, tuleb joota ja möllata või lõikad maki juhtmetel ka pistiku maha ja paned klemmliistu alla kõik otsad, mitte ei keera kokku ja ei mätsi isoleeri ümber :x
silmad kardavad, käed teevad

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » R Aug 10, 2007 4:59 pm

kõikse parem variant oleks sul jah see pioneeri pistik ära lõigata, teha kindlaks mis juhe on mis ja siis klemmlatiga (või kuidas jah keegi seda nimetab) ühendada iso juhtmega mis sul makiga ehk isegi kaasas on .... või kui ei ole siis poest saad umbes 50 krooniga mõlemad pooled.
skeemi sulle kohe pakkuda ei ole käepärast aga tegelikult saab ilma skeemita ka päris kiirelt asja paika panna .... kahju et sa tallinnas oled..... aitaks muidu ära teha isegi ;)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Galancer
liige
Postitusi: 594
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:00 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Probleem maki ühendamisega

PostitusPostitas Galancer » N Aug 16, 2007 11:47 am

[quote="Manki"]Lugu siis siuke et mingi paar kuud tagasi varastati maki paneel ära (pioneer deh 2900mp) ja nyyd siis premeerisin autot blaupunkti makiga aga vana eemaldades leidsin eest siukse porno, et iso otsikute asemel on seal pioneeri 16pin otsik ja hulk lahtisi juhtmeid. Blaupunktil on aint iso yhendamise võimalus seega oleks vaja uuesti sinna asemele saada need. On kuskil mingeid jooniseid või juhendeid, et kuidas need juhtmed peavad ISOl olema.

ISO-l on lihtne-vaata oma Blaupunkti passist-seal sul kõik ju kirjas mis juhe millises otsas on-sinu ülesanne-leida samad juhtmed ülesse sealt Pioneeri sasi-pusast (tegelt väga lihtne töö)
ISO-l on 2 otsa-see millel on palju juhtmeid-see on kõlaritele (igal kõllil ju 2 otsa + ja -)
ja see millel on vist 3 või 4 otsa see elektrile ja ka lisaseadme(te)le nagu võim, el antenn, kogu taustvalgustuse koos makiga illumineerimine jne..
Saad katsetada kõlrite signaali (millise kõlari juhtmed on) jmt mingi suvalise signaali allikaga (pleier raadio jne)
Lohutuseks võin öelda, et enamusel oma autodest (s.h kõikides mitsudes) olen pidanud Japside jm otsikuid ise ümber tegema ja olena kasutanud klemmliistu ja ISO pistikut (Noor Tehnikus 50 kr ISO+ ca 10 kr klemmliist ja nati nokitsemist) seega usun, et saad hakkama-see pole raske-loogiliselt järeldada lihtsalt ja voolu otsad vea viimaseks-ja soovitus veel vea püsivool ka peale-saad ka võti süüte esimesest astmest väljas makki kuulata...

OK edu!
Ei pretendeeri absoluutsele tõele!!!:-)

Nüüd peres ainus mitsu : Lancer `94 1,6 AT
Minevikust veel:Galant 2,5 Wagon `01 Tiptronic, Lancer 1,3 `98 manual, Galant 1.8 `88 manual,Lancer 1,5 `91 manual jmt

Kasutaja avatar
Manki
liige
Postitusi: 136
Liitunud: R Apr 20, 2007 9:22 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Manki » N Aug 16, 2007 2:43 pm

Nojah, tõstsin üks ühele otsad ümber ja tulemuseks siis see et salongi valgustus ja kesklukk ei tööta enam :D hakkasin siis uurima ja mingi suuremat sorti pornjuhh tehtud seal. 12v otse akult ja 12 volti süütest olid imavahel kokku ühendatud varemalt. Korra sain makile pildi ette, söötsin plaadi sisse ja enam ma pilti ette makile ei saanudki, kaitse on korras. loodetavasti ei läinud makk läbi , siis ma annan alla.
Täna võtan töö juurest testri ja hakkan sealt sasipuntrast õigeid juhtmeid otsima. Oeh loll õpib ikka töö käigus :)

Kasutaja avatar
JanCoy
huviline
Postitusi: 71
Liitunud: T Mär 13, 2007 1:36 pm
Asukoht: Lõuna osariigid

PostitusPostitas JanCoy » N Aug 16, 2007 3:00 pm

otsi googlest või altavistast märksõna color diagram võid ka liada mitsubishi, järgi, mina sain niimoodi abi!!!
Mitsubishi Galanti 2.0 Wagon 98-
Klepsud: logod,lipud,sirmid - jancoy@hot.ee

Kasutaja avatar
margusvk
klubi liige
Postitusi: 719
Liitunud: E Juul 16, 2007 10:23 am
Asukoht: Järvamaa, Ambla
Kontakt:

PostitusPostitas margusvk » N Aug 16, 2007 3:05 pm

Leidsin mingi säärase lehe - http://installdr.com/Harnesses/Mitsubishi-Wiring.pdf
Äkki on sellest tolku?
Panen lehekülje alguse ka igaksjuhuks siia.
http://installdr.com/QuickWiring.html
Trükkisin Google otsingusse "color diagram for car stereo" ja tulid sellised asjandused. Seal tuli muud huvitavat kah välja ;)
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)

Mitsubishi Outlander 2,4 Aut (2006)
Alfa Romeo 159 sedaan 2,2JTS Selespeed (2008)

Kasutaja avatar
Manki
liige
Postitusi: 136
Liitunud: R Apr 20, 2007 9:22 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Manki » N Aug 16, 2007 3:18 pm

Suured tänud. need lingid võiks skeemide/jooniste teema alla ka panna ma arvan.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » N Aug 16, 2007 10:36 pm

süüteluku voolu ja akult otse voolu võid kokku panna siis kui soovid oma stereot kasutada ka juhul kui autol võtmeid ees pole. mina kasutan seda varianti kuna on ikka palju mugavam.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
JanCoy
huviline
Postitusi: 71
Liitunud: T Mär 13, 2007 1:36 pm
Asukoht: Lõuna osariigid

PostitusPostitas JanCoy » R Aug 17, 2007 8:32 am

Zafari kirjutas:süüteluku voolu ja akult otse voolu võid kokku panna siis kui soovid oma stereot kasutada ka juhul kui autol võtmeid ees pole. mina kasutan seda varianti kuna on ikka palju mugavam.

aga kui süütevõtime juhet pole - on ainult illumination, memori ja 12V - mis siis kokku keerata?
Mitsubishi Galanti 2.0 Wagon 98-
Klepsud: logod,lipud,sirmid - jancoy@hot.ee

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » R Aug 17, 2007 9:21 am

JanCoy kirjutas:
Zafari kirjutas:süüteluku voolu ja akult otse voolu võid kokku panna siis kui soovid oma stereot kasutada ka juhul kui autol võtmeid ees pole. mina kasutan seda varianti kuna on ikka palju mugavam.

aga kui süütevõtime juhet pole - on ainult illumination, memori ja 12V - mis siis kokku keerata?



põhimõtteliselt pead makile andma nii memory kui 12v otsale pideva voolu, siis mängib makk ka ilma võtmeteta.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

igorjoha
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: E Apr 25, 2005 4:24 pm
Asukoht: 51961464

PostitusPostitas igorjoha » R Aug 17, 2007 10:42 am

ärge unustage et mitusul - vaja kerest võtta, seal makki pistikus seda pole :!:

muidu hakkavad imelikud asjad, nagu suunatuli põleb kui makk väljas vms

Kasutaja avatar
Manki
liige
Postitusi: 136
Liitunud: R Apr 20, 2007 9:22 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Manki » R Aug 17, 2007 10:56 am

Nii makk nyyd töötab :) ja kusjuures töötab ka nii et ei pea võti süütes olema. Peab ainult ON nuppu vajutama ja mängib. Imelik on aga see, et ainult paremalt eest tuleb heli :P ju siis on kõlarite juhtmed veel vaja korralikult ühendada ja õigesti. kaitsmeid vahetades sain ka el. peeglid tööle mis mul pole kunagi töödanud. Nüüd töötab kõik peale kondi mis on ilmselt tyhi.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » R Aug 17, 2007 11:44 am

igorjoha kirjutas:ärge unustage et mitusul - vaja kerest võtta, seal makki pistikus seda pole :!:

muidu hakkavad imelikud asjad, nagu suunatuli põleb kui makk väljas vms


minu mitsudel siiani on küll miinus olemas olnud. vbl päris uutel on selline muudatus tehtud?
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

igorjoha
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: E Apr 25, 2005 4:24 pm
Asukoht: 51961464

PostitusPostitas igorjoha » R Aug 17, 2007 2:31 pm

seal pistikus miskid miinused olemas, aga kuna juhtimine käib miinusega seega seee ei pruugi õige miinus olla.

lihtsalt ise enda silmaga nähtud auto kus raadi sisselülitamisel tuled ei põlenud, ja teist autot kus hakkab miski veel tööle kui raadio tööle hakkab.


seega lihtsalt soovitan kohe kerest võtta, mis muidu vähem aega võttab )

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » R Aug 17, 2007 4:56 pm

igorjoha kirjutas:seal pistikus miskid miinused olemas, aga kuna juhtimine käib miinusega seega seee ei pruugi õige miinus olla.

lihtsalt ise enda silmaga nähtud auto kus raadi sisselülitamisel tuled ei põlenud, ja teist autot kus hakkab miski veel tööle kui raadio tööle hakkab.


seega lihtsalt soovitan kohe kerest võtta, mis muidu vähem aega võttab )


nõustun sinuga need ime miinused võivad kuskilt läbi mingi süsteemi tulla

miinus kindlalt otse massi
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 48 külalist