Niisis aasta viimastel päevadel lõi põlema mootori tule, esialgu. Mootor oli täielikus avariis(pöörded üle 2500rpm ei läinud). Kuna asusin kodus kaugemal ja väike laps kah peal oli tee ääres istumine välistatud. Sai edasi sõidetud. Paari km pärast lõi lisaks mootori tulele põlema ka veojõu ja külglibisemise tulukese särama. Jäin tee äärde seisma ja seiskasin mootori. Kõik tundus kapote all okei olevat. Uuesti autot käivitades säras ainult mootori tuli. Millegi pärast polnud isegi mootor avariis. Kiirendas ja käitus ilusti mis sest, et tuli põles.
Hommikul sebisin autoga diagnosti juurde, et saada arvutit sappa. Arvuti näitas rõhu probleeme(täpsed koode ei mäleta enam). Igaks juhuks ennem kui uut turpsi jooksma ostaks lasin seda kontrollida mehaaniliselt. Loksud olid olematud(umbes nii nagu normi piires).
Sealt koju sõites oli mootor juba töösoe. Lõi uuesti avariise. Järgmise asjana lõi mootorisse mingi tiksu/kolksu sisse, tagant ilge suitsu ülesse ja pöörded hakkasid tõusma. Pööre tõusis kuni 3000rpm ja siis langes alla lõppes tiks/kolks ja kõik oli uuesti nagu korras. Igaks juhuks jooksin kapoti alla vaatama mis juhtus. Kõik oli nagu okei aga ilge õli kärsakas üleval. Tõmbasin õli varda välja ja vaatepilt oli üllatav. Seal oli kõvasti üle normi õli/diisli segu. Tugeva diisli lõhnaga. Selged jutud, kuidagi oli diisel sattunud õlisse. Auto seisab nüüd maja ees nukralt ja ootab abi.
Kas kellelgil on sellise asjaga kogemusi?
Kuidas sattus diisel õlisse?
Millised arvatavad kohad on kus see saaks õlisse minna diisel?
Igasugune abi on oodatud.
Autoks siis Mitsubishi Pajero 2008a 3.2 DI-D Automaat DPF/Kübeme Filtriga